Často kladené dotazy
Poskytujete také restaurátorské služby? Ano, poskytujeme – záleží na typu a rozsahu zakázky. Rádi se na hrob podíváme a vytvoříme cenovou nabídku pro většinu typů obnovy.
Nabízíte čerstvě řezané květiny, cibuloviny a rostliny? Ano, máme široký výběr květin, cibulek i rostlin – záleží na ročním období. Naši specialisté na péči o hroby vyberou to nejvhodnější podle roční doby, typu, velikosti a umístění hrobu, případně dle vašich preferencí (pokud bude zboží dostupné). Všechny možnosti byly vybrány s ohledem na vhodnost pro novozélandské hřbitovy.
Co když neznám číslo hrobu? Pokud máte číslo hrobu, snadno jej najdeme. Pokud ne, můžeme jej vyhledat za jednorázový poplatek 260,- Kč.
Jaké jsou hlavní poskytované služby? Každá návštěva zahrnuje běžnou údržbu: •zastřižení trávy kolem náhrobku •začištění okrajů hrobu •odstranění plevele a odpadků (včetně starých květin a dekorací) •umytí váz a květinových vložek •vyčištění náhrobku/pamětní desky Navíc zaznamenáme stav památníku a navrhneme případná opatření pro jeho dlouhodobou ochranu.
Nevykonávají údržbu hrobů samotné hřbitovy? Většina hřbitovů a kostelních pozemků provádí pouze sekání trávy a hrubé začištění. Nemají prostředky na péči o každý hrob jednotlivě. Za udržování hrobu odpovídá rodina a blízcí, nikoli samotný hřbitov – protože právě rodina si hrobové místo zakoupila.
Je vaše služba dostupná po celé ČR? Aktuálně působíme v Moravskoslezském a Zlínském kraji. Nicméně mámě v plánu se brzy rozšířít a zajistit pokrytí po celé zemi. Napište nám své město či obec a dáme vám vědět, kdy tam služba bude dostupná.
Jakou máte záruku služby? Ve společnosti Tichá Péče je nekompletní služba nepřijatelná. Pokud nebudete spokojeni, kontaktujte nás a vše napravíme. Upozorňujeme, že některé stavy hrobu lze opravit pouze formou rozsáhlejší restaurace.
Jak budu vědět, že služby byly provedeny? Zašleme vám potvrzovací e-mail s fotografií jako důkazem dokončení práce.
Kdy bude služba provedena? Jakmile obdržíme vaši objednávku, naplánujeme návštěvu. Potřebujeme minimálně 10 pracovních dní před první návštěvou. Pokud si objednáte Čtvrtletní údržbu či Celoroční údržbu, pokusíme se dodržet i speciální datum, ale v těchto prvních 10 dnech to nemůžeme zaručit. Návštěvy probíhají od pondělí do neděle a budou provedeny nejpozději 2 dny před zvoleným datem.
Kdy obdržím potvrzení objednávky? Při online platbě obdržíte potvrzení ihned. Jinak vám potvrzení zašleme e-mailem.
Jak za služby zaplatím? U nás se za služby platí bezhotovostně a to bankovním převodem, platební kartou, Apple Pay či Google Pay.
Jak si služby objednat? Objednávku můžete provést online přes stránku s cenami, kontaktovat nás přes formulář nebo zavolat na naše telefonní číslo.